RF فرکشنال اصفهان

سیستم فرکشنال RF جدیدترین فناوری ضد پیری است که به طور ایمن و موثر پوست شما را به حالتی جوان تر و درخشان تر برمی گرداند. RF فرکشنال یکی از موثرترین درمان های سفت کننده پوست است.
فرکشنال RF مشکلات زیر را برطرف می کند:
• خطوط ریز و شل شدن پوست اطراف چشم و دهان
• چین و چروک صورت
• آکنه، آبله مرغان و اسکارهای تروماتیک
• شلی خفیف تا متوسط ​​پوست در صورت، گردن و سینه
• بافت و تن پوست نامنظم
• منافذ بزرگ و قابل مشاهده
• علائم کشش

فناوری فرکانس رادیویی (RF) چیست؟

RF اساساً انرژی الکتریکی است. در پزشکی زیبایی از فناوری RF برای گرم کردن ملایم و ایمن پوست استفاده می شود. گرم کردن  تا حدود 60 درجه سانتیگراد باعث تشکیل کلاژن و الاستین جدید برای سفت شدن پوست می شود.
 مزایاRF:
• توقف کوتاه در مقایسه با لیزر فرکشنال
• درمان را برای هر هدف خاص سفارشی می کند
• حداقل درد
• حداقل عوارض جانبی

چه تعداد درمان توصیه می شود؟

اکثر بیماران با یک سری 3 درمان، با فاصله حدود سه تا چهار هفته، نتایج قابل توجهی خواهند دید. تعداد درمان ها به میزان پاسخ بیمار به درمان و شدت مشکلات پوستی بستگی دارد.
چه چیزی قبل از درمان  توصیه می شود؟
• 1-2 هفته قبل از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، اتاق های برنزه کننده و برنزه کردن با ایربراش خودداری کنید.
• حداقل 10 روز قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون (مانند آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن، روغن ماهی) خودداری کنید.
• مصرف قرص آرنیکا مونتانا یک روز قبل از درمان و به مدت یک هفته بعد از آن به سرعت بهبودی کمک می کند.

روش RF فرکشنال چگونه انجام می شود؟

پس از تمیز کردن کامل پوست شما، یک پماد بی حس کننده موضعی قوی روی ناحیه درمان می زنیم تا شما  تا حد امکان احساس راحتی کنید. برای کسانی که به درد حساس هستند، می‌توان از مسکن‌های خوراکی مانند تایلنول برای راحت‌تر کردن عمل استفاده کرد. پس از 15 تا 30 دقیقه بی حسی موضعی، بسته به اندازه ناحیه درمان، درمان 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.
در طول عمل خونریزی حداقل است و بلافاصله بدون هیچ گونه عوارض جانبی اضافی یا اقدام لازم برطرف می شود. ماسک پپتیدی تسکین دهنده پس از درمان روی پوست اعمال می شود.

به طور معمول حدود 2-5 سال . نتایج مشتریان بسته به رژیم غذایی، سبک زندگی و پیری طبیعی پوست شما متفاوت است. درمان را می توان در هر زمان تکرار کرد.

درمان‌های لیزر فرکشنال برای بیماران مسن‌تر مناسب‌تر هستند ، زیرا در مقایسه با میکرونیدلینگ، بافت‌هایی را که در زیر سطح قرار دارند برای افزایش تولید کلاژن هدف قرار می‌دهند.

RF درمانی از اشعه کم انرژی برای گرم کردن لایه عمیق پوست شما به نام درم استفاده می کند. این گرما تولید کلاژن را تحریک می کند تا به بهبود علائم چین و چروک و افتادگی پوست کمک کند. تحقیقات نشان داده است که درمان با RF معمولا بی خطر است و می تواند در درمان علائم خفیف یا متوسط ​​پیری موثر باشد.